Національно-патріотичне виховання
Завданням
національно-патріотичного виховання є формування патріотичних почуттів,
вироблення високого ідеалу служіння народові, готовність до трудового та
героїчного подвигу в ім'я процвітання української держави, набуття
молодим поколінням соціального досвіду, успадкування духовних надбань
українського народу, досягнення високої культури міжнаціональних
взаємин, формування у молоді рис громадянина української держави,
розвиненої духовності, моральної, духовно-естетичної, правової,
екологічної, культури
Мета –
виховання громадянина-патріота, який володіє глибоким розумінням
громадянського обов’язку, готовий у будь-який час стати на захист
Батьківщини, оволодівати військовими і військово-технічними знаннями,
прагнути до фізичного вдосконалення, вивчати бойові традиції та героїчні
сторінки історії Українського народу, його Збройних Сил, формування в
дітей національної самосвідомості, виховання любові до рідного краю,
свого народу, шанобливе ставлення до його культури.
В
навчально-виховній діяльності реалізація відбувається становлення
громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як
суверену, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу і
забезпечувати її національну безпеку, знати свої права й обов’язки,
цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу,
громадянському миру і злагоді в суспільстві.
В нашому закладі національно-патріотичного виховання конкретизується через систему виховних завдань:
- утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
- виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
- підвищення престижу військової служби як виду державної служби;
- визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства;
- усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
- сприяння набуттю дітьми та учнівською молоддю національно-патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, взаємодіяти з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
- формування етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу;
- визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності його культурної спадщини та майбутнього;
- формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства; культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
- формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації;
- формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля держави, готовність її захищати;забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, жінки-матері, культури та історії свого народу;формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій українців та представників інших націй, які живуть в Україні; виховання духовної культури особистості, створення умов для вибору нею своєї світоглядницької позиції; утвердження принципів вселюдської моралі, правди, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності та моралі;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю;
- формування екологічної культури людини, гармонії її відносин з природою;
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів вихованців, забезпечення умов їх самореалізації;
- спонукання зростаючої особистості до активної протидії аморальності, правопорушенням, шовінізму, фашизму.
Ефективність
патріотичного виховання в позакласній діяльності значною мірою залежить
від спрямованості виховного процесу, форм та методів його організації.
Серед методів і форм патріотичного виховання пріоритетна роль належить
активним методам, що грунтуються на демократичному стилі взаємодії між
учасниками навчально-виховного процесу.
Фотзвіт Фестивалю патріотичної пісні 2015
Немає коментарів:
Дописати коментар